Provedba projekta „Nabava komunalnog vozila“

Započela provedba projekta „Nabava komunalnog vozila“

logo EU

Opći cilj projekta "Nabava komunalnog vozila" je doprinos unaprjeđenju sustava gospodarenja komunalnim otpadom kroz povećanje udjela odvojeno prikupljenog otpada.

Nabavom komunalnog vozila  unaprijedit će se sustav prikupljanja odvojeno prikupljenog otpadnog papira, kartona, metala, plastike, stakla, biorazgradivog i krupnog komunalnog otpada u općini Polača.

Provedbom ovog projekta, Komunalno društvo Polača d.o.o. će doprinijeti smanjenju količine otpada koje se odlaže na odlagališta što značajno doprinosi zaštiti okoliša i održivosti resursa što je jedan od aspekta održivog razvoja. Tijekom trajanja projekta informirat će se i educirati cjelokupno stanovništvo Općine o važnosti odgovornog postupanja s komunalnim otpadom.

Nositelj projekta je Komunalno društvo Polača d.o.o.  

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA kao regionalni koordinator  u suradnji s prijaviteljem pripremila je projekt te će sudjelovati i u provedbi projekta pružajući tehničku i stručnu pomoć prijavitelju bez naknade.

Projekt je financiran sredstvima iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014-2020, Zaštita okoliša i održivost resursa.

Ukupna vrijednost projekta je 873.189,00 HRK, dok je kroz projekt odobren maksimalni bespovratni iznos od 742.210,65 HRK (85%) koji sufinancira EU.

Razdoblje provedbe projekta je od 06.listopada 2020. godine do 05.listopada 2021.godine

Informacije o projektu možete pratiti i na službenoj facebook stranici općine https://web.facebook.com/polacaopcina

Kontakt

Polača 231/A, 23423 Polača, Hrvatska

  • dummy+385 23 662 001,  +385 95 662 0004

  • dummy opcina-polaca@zd.t-com.hr,

  • načelnik: +385 95 662 0001
  • pročelnik: +385 95 662 0003
  • komunalno redarstvo: +385 95 662 0002

KONTAKT PODACI

Foto galerija

fotogalerija2

Kako do nas

world map icon7

Search